Renginiai

Atgal

Renginių archyvas

KULTŪRA, VARTOJIMAS IR KŪRYBOS EKONOMIKA: FILOSOFINIAI, SOCIOLOGINIAI IR KOMUNIKACINIAI ASPEKTAI / CULTURE, CONSUMPTION AND ECONOMICS OF CREATIVITY: PHILOSOPHICAL, SOCIOLOGICAL AND COMMUNICATIVE ASPECTS

2021 02 11

Konferencija vyks 2021 m. vasario 11 d. (ketvirtadienį) 09.00–16.00 val.
Konferencija organizuojama nuotoliniu būdu:
https://fb.me/e/1R5zzjpSN

Kultūra, vartojimas ir kūrybos ekonomika: filosofiniai, sociologiniai ir komunikaciniai aspektai
Viena, kultūra, apimanti įvairias žmogaus kūrybos formas, yra atsvara natūrai; kita – tai invazija į natūrą siekiant ją įsisavinti, pajungti ir užvaldyti. Elitinė kultūra buvo aukštuomenės socialinio atsiribojimo forma. Kultūrinė industrija elitinę kultūrą padarė prieinama kiekvienam. Tačiau skleisdama kultūrą per masines medijas kultūrinė industrija pasitarnauja kaip ekonominės gerovės pažadas (M. Horkheimeris ir T. Adorno). Medijos, transliuojančios kultūros produktus, tampa pataikavimo populiariam skoniui priemone (P. Bourdieu) paversdamos kultūrą vartojama preke (Z. Baumanas). Nepaisant kūrybos ekonomikos (J. Howkinsas) ir kūrybinės klasės (R. Florida) teoretikų entuziazmo dėl kūrybinių industrijų, iškyla kūrybos ir kultūros ribų klausimas. Kūrybos ekonomika susiduria su kultūros sukomercinimo tendencijomis ir kūrybininkų vadybos prieštaravimais.